你說我不懂 我們無法走到最後

你不懂我懂 只是倔強不讓你走

你說我不懂 我們不可能有結果

你不懂我懂 只是淚不聽話的流

你說我不懂 是你的愛背叛了我

你不懂我懂 只是不願再去追究

你說我不懂 愛對我而言太沉重

你不懂我懂 只是不忍割捨太痛


I understood everything about us,

yet you thought I didn't realize anything at all.

In the end, I still have to let you go.

I wanna make a wish you'll never know.

Without me, you will become happier,

and may find your soul mate somewhere.

Even if we aren't staying with each other,

I will always love you, forever and ever.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Justin 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()